Onko asiakaspalvelussanne liian vähän resursseja tai eikö yhteydenotoista saada riittävää tulosta?
Megan pika-asiakaspalvelu on ratkaisu, kun haluat palvella asiakkaasi nopeasti ja hyvän yhteyden synnyttyä ratkaista mahdollisesti asiakkaan tarpeet kokonaisvaltaisemminkin.
Ylivuotopuhelut, mainoksen nostama yhteydenottovyöry tai muu yllättävä käänne markkinassa – olemme valmiit huolehtimaan asiakkaistasi nopeallakin aikataululla.
Asiakaspalvelun siirtäminen Megalle on helppoa, ja asiakkaiden hyppy jonostanne Megan palveltavaksi onnistuu napin painalluksella. Ruuhkat helpottuvat ja asiakastyytyväisyys paranee nopeasti. Mikä parasta, asiakaspalvelijamme ovat asiakaspalveluhenkisiä ja myyntitaitoisia, mikä mahdollistaa myös esim. lisätietopyyntöjen parhaan käsittelytuloksen.
Pystymme vastaamaan tai soittamaan asiakkaan niin toivoessa takaisin todella nopeasti. Laskutamme vain käytetystä asiakaspalveluajasta tai myyntityöstä, emme päivystyksestä.
Ota yhteyttä, niin suunnitellaan tilanteeseesi toimiva ratkaisu!
Kun asiakaspalvelijamme on ratkaissut asiakkaasi tilanteen, on hyvä hetki kartoittaa tarpeet kokonaisvaltaisemmin. Voimme myös helposti ohjata suorat myyntikontaktit Megan parhaille myyntitykeille ja esim. asiakastietojärjestelmän käyttöä tarvitsevat yhteydenotot eri henkilölle tai omaan organisaationne.
Voimme kohdentaa asiakaspalveluresurssin aina siihen työhön, missä on tarvetta – asiakashankintaan tai asiakaspalveluun. Näin poistamme pullonkaulat asiakasprosesseistasi ja kaikki ovat tyytyväisiä.
Yhdistä asiakaspalvelu ja myynti nyt samalle toimijalle yhdellä sopimuksella – ja yhdellä kustannuksella!
Lue lisää outbound-palvelustamme.
40 vuoden kokemus puhelintyöskentelystä varmistaa, että laatu, osaaminen ja tehot ovat huippuluokkaa.
Megan asiakaspalvelun asiakastyytyväisyys on huippuluokkaa ja saamme uuden yhteistyön käyntiin pikaisestikin.
Liity tyytyväisten asiakkaidemme joukkoon!
Parempi asiakastyytyväisyys
Kustannussäästöt ja kasvava kannattavuus
Lisämyynti ja uudet mahdollisuudet
Aina helposti tavoitettavasta ja tilanteen mukaan skaalautuvasta asiakaspalvelusta on useita hyötyjä yrityksellesi.
Yrityksesi asiakastyytyväisyys paranee, kun asiakkaat saavat palvelua heti ja jonottamatta, eikä asiaa tarvitse pallotella paikasta toiseen.
Yrityksesi kannattavuus kasvaa, kun yhteyttä ottaneelle asiakkaalle tehdään lisämyyntiä.
Saat maksimaalisen hyödyn yrityksesi mainoskampanjoista esim. tv:ssä ja somessa, kun asiakkaasi voi ottaa yhteyttä myös puhelimitse. Moni potentiaalinen asiakas ottaa spontaanimmin yhteyttä, kun sen voi tehdä helposti soittamalla.
Asiakaspalvelu Megalla on sinulle helppoa ja tehokasta. Käyttöönotto tapahtuu nopeasti, koska pitkän kokemuksen ansiosta meillä on selkeät toimintamallit ja jalostuneet tekniset ratkaisut täällä valmiina odottamassa.
Megan pika-asiakaspalvelu pähkinäkuoressa
Megan asiakaspalvelun asiakastyytyväisyys on huippuluokkaa ja saamme uuden yhteistyön käyntiin pikaisestikin.
Ota yhteyttä, niin suunnitellaan tilanteeseesi toimiva ratkaisu!