Asiakaspalvelun ulkoistaminen

Megan asiakaspalvelun avulla palvelet asiakkaitasi nopeasti, edullisesti ja tehokkaasti. Myös asiakashankinta ja lisämyynti onnistuvat mutkitta. Voimme auttaa omaa asiakaspalveluanne joustavasti ruuhkatilanteissa tai hoitaa kaiken asiakasyhteydenpidon puolestanne.

Laskutamme vain käytetystä asiakaspalveluajasta tai myyntityöstä, emme päivystyksestä.

Asiakaspalvelu ja asiakashankinta samassa

Laadukasta asiakaspalvelu isoihin, keskisuuriin, sekä pieniin yrityksiin. Vahvuutemme on +30 vuoden myyntikokemus, joten asiakaspalvelun ammattilaisina osaamme hoitaa sekä winbackit, että lisämyynnit. Meiltä voit ostaa tietyn kapasiteetin tai voimme auttaa ruuhkapiikkien hoitamisessa.

Olemme luoneet yhdistelmäpalvelun, joka nimensä mukaisesti yhdistää tuloksellisen myynnin ja asiakaspalvelun. Halutessasi emme istu odottelemassa seuraavaa sisään tulevaa puhelua vaan käytämme ajan myynnin tekemiseen.

Tarjoamme myös ylivuotopalvelut, jolloin hyppäämme mukaan silloin kun apua eniten tarvitaan. Olemme luotettava toimija, joka kantaa vastuun ja palvelee asiakkaita iloisella otteella.

Asiakaspalvelu konseptimme saat ”avaimet käteen” periaatteella. Luomme tarvittaessa asiakaspalvelulle koko pohjan tai hyppäämme mukaan jo hyväksi havaittuun konseptiin. Hinnoittelumme on läpinäkyvää ja laskutamme vain käytetystä ajasta.

Asiakassuhteen aikana pyrimme jatkuvasti tehostamaan ja kehittämään palvelua. Meille tärkeintä on tarjota paras mahdollinen asiakaskokemus!

Lue lisää outbound-palvelustamme.

Edut

  • Joustavuus. Käytettävissäsi on aina tarvittava määrä asiakaspalvelijoita. Palvelumahdollisuus myös iltaisin.
  • Edullisuus. Kustannus vain käytetystä työajasta.
  • Toimivat tekniset ratkaisut: Takaisinsoittopalvelu, siirto jonosta, reaaliaikainen raportointi jne.
  • Myynnillinen ote

Kiinnostuitko? Lähetä yhteydenottopyyntö.