Nyt myös inbound-asiakaspalvelu Megasta!

Megan pika-asiakaspalvelun avulla palvelet asiakkaitasi nopeasti, edullisesti ja tehokkaasti. Myös asiakashankinta ja lisämyynti onnistuvat mutkitta. Voimme auttaa omaa asiakaspalveluanne joustavasti ruuhkatilanteissa tai hoitaa kaiken asiakasyhteydenpidon puolestanne.

Laskutamme vain käytetystä asiakaspalveluajasta tai myyntityöstä, emme päivystyksestä.

Asiakaspalvelu ja asiakashankinta samassa

Tuhansien projektien ja miljoonien myyntikontaktien kokemuksella voimme palvella teitä myös asiakashankinnan saralla. Samat henkilöt voivat hoitaa sisään ja uloslähteviä puheluita kustannustehokkaasti. Voimme myös nostaa myyntivolyymit kaakkoon tilanteen niin vaatiessa.

Lue lisää outbound-palvelustamme.

asiakaspalvelu ja myynti ovat yhdessä tehtynä enemmän

Edut

  • Joustavuus. Käytettävissäsi on aina tarvittava määrä asiakaspalvelijoita. Palvelumahdollisuus myös iltaisin.
  • Edullisuus. Kustannus vain käytetystä työajasta.
  • Toimivat tekniset ratkaisut: Takaisinsoittopalvelu, siirto jonosta, reaaliaikainen raportointi jne.
  • Myynnillinen ote

Kiinnostuitko? Lähetä yhteydenottopyyntö.