Ulkoista myyntisi meille!

Telemarkkinoinnissa on tehoa

Osaavassa Megan telemarkkinoinnissa yhdistyvät monien markkinointikeinojen parhaat puolet: henkilökohtaisen myyntityön tehokkuus ja vuorovaikutus sekä massamarkkinoinnin nopeus ja volyymi. Suuretkin asiakasmäärät tavoitetaan tarkasti räätälöitävällä viestillä ja asiakkaan kanssa keskustellen, kahden kesken.

Puhelin on paras työväline kun haluat kysyä, tutkia, myydä tai kutsua ja saada vastauksesi nopeasti – mieluiten myönteisen sellaisen. Megan puhelinmarkkinoinnissa tulokset ovat erittäin hyviä, tavoitettavuus korkea eikä suuria alkuinvestointeja tarvita. Myynnin ulkoistaminen Megalle lisää myyntiä helposti ja riskittömästi. Voimme aloittaa yhteistyön pilottijaksolla ja päättää laajemmasta yhteistyöstä kun tulokset ovat nähtävillä.

Miten ammattijääkiekkoilijat pärjäävät haastavassa puhelinmyyntityössä – otimme selvää!

Ihan Megaa!!!!

  • Myyntitaitoa ja osaamista: kokemusta tuhansista kampanjoista eri toimialoilta
  • Hiotut prosessit: toiminta on laadukasta ja tehokasta
  • Kattava raportointi ja reaaliaikainen tulosten seuranta
  • Volyymiä: Yli 300 koulutettua myyjää, satojatuhansia asiakaskontakteja kuukausittain

Näin homma toimii

Hyvin suunniteltu on puoliksi tehty. On tärkeää, että ymmärrämme liiketoimintanne perusteet ja projektin tavoitteet, miksi asiakkaan kannattaa ostaa teiltä ja mitä myynnin esteitä voi ilmetä. Kun myyntikonsepti on yhdessä hiottu, niin tulos on maksimaalinen.

Ota yhteyttä

Alkukeskustelu / tarjous / tapaaminen

Myyntikonseptin rakentaminen ja kohderyhmien valinta

Myyjien koulutus

Pilottijakso

Tulosten tarkastelu

Jatkosta sopiminen ja budjetointi

Soitto soi ja kauppa käy

Sopiiko tuotteeni/palveluni puhelinmyyntiin?

Minkälainen tuote tai palvelu sopii parhaiten puhelimitse markkinoitavaksi?

Tuote kuin tuote, joka on hyvä, rehellinen ja sopii markkinoitavaksi eri kanavissa, sopii myös telemarkkinointiin. Se, miten puhelinta hyödynnetään tehokkaasti, vaatii asiantuntemusta.

Jos tuotteellasi/ palvelullasi on selkeä kohderyhmä, pidempiaikaisen asiakkuuden synnyttämiä lisäarvoja tai hankitun asiakkaan mahdollinen tuleva kertaostos on suuri, on se todennäköinen menestys telemarkkinoinnissa.

Puhelin on paras työväline mm. kun haluat

  • Uusia asiakkaita, uudistaa tilauksia tai tarjota lisäpalveluita nykyisille asiakkaillesi.
  • Kartoittaa asiakkaidesi tyytyväisyyttä tai kohderyhmäsi ostopotentiaalia.
  • Perata isommasta massasta itseäsi kiinnostavat kohteet jatkojalostustasi varten.
  • Kokeilutarjoukset, koekäytöt ja kartoituskäynnit tekevät monimutkaisemmistakin tuotteista erinomaisia telemarkkinointituotteita.
  • Esim. remonttiyritys voi hankkia kartoituskäyntejä, autoliike kutsua asiakkaita koeajolle ja hammaslääkäri hammastarkastukseen.
  • Kiinteistövälittäjä voi haravoida toimialueeltaan potentiaaliset myyntikohteet, lehti voi täyttää mainospaikkansa ja koulutusyritys pulpettinsa.

Kiinnostuitko? Ota meihin yhteyttä!

(*) pakolliset kentät merkitty tähdellä.

Ota yhteyttä, niin keskustellaan erilaisista mahdollisuuksista.