Millaisia tuloksia voi saavuttaa?

 

Puhelin on tehokas työväline ja nykyisessä markkinointitapojen viidakossa varmasti tehokkaimmasta päästä. Tilausprosentti vaihtelee tarjouksen ja kohderyhmän mukaan; usein hyväksi tulokseksi ajatellaan n.10%:ia, mutta parhaissa osoiteryhmissä, esim. tilauksien uudistamisessa, pull in  voi olla 50-100%.

Tv, radio, lehtimainonta, suoramainonta, Google, Facebook, telemarkkinointi – mikä tehoaa parhaiten?

Karkeasti sanoen esim. suoramainokseen verrattuna puhelinmarkkinoinnin teho (pull in%) on usein jopa 10-kertainen. Puhelinkampanjan suunnittelu ja toteutus on myös helpompaa ja riskittömämpää ja usein edullisempaa. Toimimatonta suorakirjettä tai tv-mainosta et voi vetää takaisin, kun taas telemarkkinointikampanjan tulos on ennustettavissa jo pienen testiotannan jälkeen. Yleisesti eri kanavat tukevat toinen toistaan; mainonta synnyttää uskottavuutta ja kiinnostusta, joka klousataan asiakkuudeksi puhelimitse  - parhaan tuloksen saat käyttämällä useampia markkinointikanavia yhtä aikaa.

Ota meihin yhteyttä

niin keskustellaan miten voitte hyödyntää puhelinta markkinoinnissanne tehokkaimmin.

Yhteystiedot ›