Millainen on hyvä kohderyhmä?

 

Mistä kohderyhmärekisteritä voi hankkia? Minkä verran rekisteriä pitää olla?

Mitä tarkemmin valittu kohderyhmä sitä parempi on tulos.

Oikea kohderyhmä riippuu tarpeistasi, kasvuhalukkuudestasi ja siitä minkälaista volyymiä haet. Parhaan absoluuttisen tuloksen saat tietenkin kuorimalla rusinat pullasta; esim. tilausten uudistukset tai kerätyt liidit, mutta jos haluat enemmän, täytyy kohderyhmää venyttää. Monikaan tuote ei ole kuitenkaan myytävissä koko kansalle, harva puolellekaan. Ideointi ja poimintataito on tärkeää.

Tarjouksia ja markkinointitapaa kannattaa usein vaihdella kohderyhmittäin. Erilaiset ristiinajot, olemassa olevien asiakkaiden weedaaminen yms. ovat myös tärkeitä laatua ja asiakkaiden suhtautumista parantavia seikkoja.

Kysy meiltä lisää; hoidamme myös tarvittaessa kohderyhmien suunnittelun ja hankinnat!

Ota meihin yhteyttä

niin keskustellaan miten voitte hyödyntää puhelinta markkinoinnissanne tehokkaimmin.

Yhteystiedot ›