Ärsyttääkö puhelinmyynti asiakkaita?

 

Asiakasta ärsyttävä kampanja on useimmiten huonosti tehty

Puhelinmarkkinointia pidetään usein aggressiivisena ja häiritsevänä.  Jos näin käy, johtuu se useimmiten siitä, että kampanjointi on väärin suunniteltu tai toteutettu. 

Kun tarjottavat tuotteet ovat kohderyhmälle sopivia, tarjous kohdallaan, myyntitapahtuma rehellinen eikä asiakkaalle tarjota samaa tuotetta liian usein, koetaan myyntikontakti useimmiten hyvänä asiakaspalveluna.

Huonoon hetkeen tullut puhelu tietysti ärsyttää aina – oli soittajana sitten myyjä tai naapurin liisa.

Teemme työmme aina laadukkaasti ja hyviä markkinointitapoja noudattaen. Tätä vaadimme myös toimeksiantajiltamme: kampanjoiden perusajatuksen tulee olla selkeä ja riittävän yksinkertainen puhelimessa toteutettavaksi. Myynti ei saa perustua ”höpläytykseen”.

Ota meihin yhteyttä

niin keskustellaan miten voitte hyödyntää puhelinta markkinoinnissanne tehokkaimmin.

Yhteystiedot ›